Nie przyjmujemy gości organizujących wieczory panieńskie i kawalerskie.
Willa Excelsior przyjmuje rezerwacje w formie:
telefonicznej
faksu
formularza rezerwacji zamieszczonego na stronie internetowej
maila
Przy dokonywaniu rezerwacji za pomocą faksu, formularza, maila - należy podać następujące informacje:
imię i nazwisko
numer telefonu
adres e-mail
datę pobytu
liczbę pokoi
liczbę osób
Procedura rezerwacji
Dokonanie rezerwacji
pierwszy krok to złożenie rezerwacji przy pomocy jednego z wyżej wymienionych możliwych sposobów kontaktu z recepcją.
przyjęta przez Willę Excelsior rezerwacja jest rezerwacją wstępną.
złożenie rezerwacji należy traktować jako informację, że pokój jest wolny w dniu przyjęcia zgłoszenia i wstępnie do czasu przesłania zaliczki (w wysokości 30%) lub pełnej wpłaty (uprawniającej do rabatu) jest zablokowany.
w przypadku gdy, zaliczka nie wpłynie do ustalonego terminu, rezerwacja zostaje automatycznie anulowana.
Potwierdzenie rezerwacji
w celu pełnej rezerwacji, należy wpłacić zaliczkę w wysokości 30% kwoty wynikającej z kalkulacji pobytu (ale nie mniej niż 100 złotych) lub pełną kwotę pobytu uprawniającą do otrzymania rabatu (oferta bezzwrotna). Po uzyskaniu informacji, iż środki pieniężne wpłynęły na konto, rezerwacja zostaje dokonana.
za datę dokonania przedpłaty uznaje się datę uznania rachunku bankowego (numer konta dostępny w zakładce kontakt).
opłata za pokój naliczana jest od daty uzgodnionej przy rezerwacji. Jeżeli gość nie przybędzie do hotelu w uzgodnionym terminie, wówczas po upływie doby hotelowej, rezerwacja zostaje anulowana.
w przypadku klientów zagranicznych podczas rezerwacji należy dodatkowo podać:
nazwę karty płatniczej
numer karty kredytowej
termin ważności karty kredytowej
numer CVV / CVC
po uzgodnieniu kwoty oraz akceptacji operacji przez Klienta, zostaje pobrana opłata z karty kredytowej.
ze względu na zmienne kursy walut informujemy, iż wszystkie transakcje bezgotówkowe będą wykonywane w walucie karty.
Zameldowanie
meldowanie Gości odbywa się w godzinach 15:00 - 20:00.
niepojawienie się Gości do godziny 20:00 w dniu przyjazdu (bez wcześniejszego poinformowania o chęci zameldowania po tej godzinie) skutkuje anulowaniem rezerwacji.
Anulacja rezerwacji
willa zwraca zaliczkę w całości jeżeli anulacja nastąpiła wcześniej niż 7 dni przed terminem przyjazdu.
willa nie zwraca wpłaconych zaliczek w przypadku anulacji w terminie krótszym niż 7 dni przed datą przyjazdu.
pełna wpłata uprawniająca do rabatu jest przedpłatą bezzwrotną i nie podlega zwrotowi w przypadku rezygnacji z rezerwacji w dowolnym terminie lub w przypadku anulacji.
Wykonanie usługi
willa zastrzega sobie możliwość relokowania gości do innego pokoju w tej samej kategorii w przypadku niedostępności zarezerwowanego pokoju na całą długość pobytu gości.
Zasady pobytu w obiekcie
Podczas kwaterowania należy wypełnić i podpisać kartę meldunkową.
Przy kwaterowaniu Gość otrzymuje komplet kluczy składający się z klucza od pokoju, klucza od drzwi wejściowych do budynku oraz karty z numerem pokoju, która jednocześnie służy do włączania prądu w pokoju. W tym celu należy umieścić kartę w specjalnym gnieździe znajdującym się przy drzwiach wejściowych pokoju.
Prosimy nie odpinać kart od kluczy i nie zostawiać ich w gniazdach przy opuszczaniu pokoju.
Prosimy nie odpinać kluczy – zgubienie klucza wiązać się będzie z karą w wysokości 100 zł.
Ze względów bezpieczeństwa prosimy zamykać drzwi wejściowe do budynku w godzinach 22 – 7.
Opuszczając budynek klucze można zabrać ze sobą lub pozostawić w Recepcji, prosimy jednak aby podawać je do ręki Recepcjonisty. Podczas nieobecności Personelu w Recepcji prosimy nie zostawiać kluczy na ladzie – należy wrzucić je do specjalnego otworu w ladzie.
Wizyty gości dozwolone są w godzinach 6 – 22. Dłuższe odwiedziny mogą skutkować naliczeniem dodatkowej opłaty za pobyt.
W godzinach 22 – 6 obowiązuje cisza nocna. Zakłócanie jej może wiązać się z wezwaniem Policji, zaś w ostateczności może zaowocować eksmisją z obiektu.
W pokojach obowiązuje całkowity zakaz palenia. Pokoje są wyposażone w czujniki dymu, których uruchomienie skutkuje powiadomieniem Straży Pożarnej. Kosztem przyjazdu Straży do fałszywego alarmu zostanie obciążony Gość.
Palenie dozwolone jest na balkonach oraz przed budynkiem.
W przypadku palenia na balkonie prosimy nie wyrzucać niedopałków za barierkę.
Wszelkie usterki zauważone w pokoju należy niezwłocznie zgłosić w Recepcji. Zbyt późne zgłoszenie może skutkować obciążeniem pieniężnym za naprawę usterki.
Za szkody wyrządzone przez zwierzęta odpowiada Właściciel.
Za rzeczy wartościowe pozostawione w pokoju odpowiada Gość. Istnieje możliwość skorzystania z sejfu znajdującego się w Recepcji.
Dokładamy wszelkich starań aby wyposażenie pokoi było kompletne, może jednak się zdarzyć, iż w pokoju zabraknie ręcznika, papieru toaletowego bądź znajdzie się w nim przepalona żarówka. Prosimy o wyrozumiałość i zgłaszanie wszelkich braków w Recepcji – zostaną niezwłocznie uzupełnione.
Płatność kartą jest domyślnie dokonywana w walucie karty.
Zastrzegamy sobie prawo do przeniesienia Gości do innego pokoju w tej samej kategorii w przypadku niedostępności zarezerwowanego pokoju na cała długość pobytu.
Oprócz opłaty za nocleg Gość zobowiązany jest do uiszczenia opłaty miejscowej w wysokości 2 zł od osoby za każdą noc pobytu.
Na terenie obiektu znajduje się płatny parking. W przypadku zaparkowania na nim samochodu konieczne jest podanie na karcie meldunkowej numeru rejestracyjnego. Koszt parkingu wynosi 20 zł za każdą noc pobytu.
Temperatura w pokojach jest sterowana automatycznie – informuje o tym etykieta zawieszona na kaloryferach.
Kaloryfery grzeją do osiągnięcia zadanej temperatury – wtedy automatycznie się wyłączają. Prosimy zatem aby fakt nie grzania kaloryferów zgłaszać tylko w sytuacji gdy w pokoju jest odczuwalnie zimno.
Otworzenie okna skutkuje wyłączeniem grzejników.
Prosimy o niekręcenie głowicami przy kaloryferach gdyż może to skutkować ich rozregulowaniem, co grozić będzie grzywną w wysokości 100 zł.
W trosce o środowisko wymiana ręczników oraz pościeli odbywa się co określoną ilość dni, zaś częstsza wymiana jest dokonywana za dodatkową opłatą - chęć wymiany prosimy zgłaszać w Recepcji.
Bezpłatna wymiana ręczników następuje co 3 dni. Wymiana na życzenie to koszt 10 zł za komplet.
Bezpłatna wymiana pościeli następuje co ok. 5 dni (w zależności od długości pobytu). Wymiana na życzenie to koszt 20 zł za komplet.
Istnieje możliwość wykupienia pełnego wyżywienia. Posiłki serwowane są w jadalni w Willi Carlton.
Chęć skorzystania ze śniadania prosimy zgłaszać najpóźniej w dniu poprzedzającym jego spożycie.
Udając się na śniadanie należy w Recepcji podać numer swojego pokoju.
Chęć skorzystania z obiadu, obiadokolacji lub kolacji należy zgłaszać najpóźniej do godziny 11 w dniu posiłku.
Na korytarzu na każdym piętrze znajduje się zestaw kawowy, z którego można bezpłatnie korzystać.
Postanowienia końcowe
Dokonanie rezerwacji z dowolnego źródła jest jednoznaczne z akceptacją niniejszego regulaminu. Nieznajomość Regulaminu nie zwalnia z obowiązku przestrzegania go.