Regulamin willi

Ogólne warunki rezerwacji

Nie przyjmujemy gości organizujących wieczory panieńskie i kawalerskie.

  1. Willa Excelsior przyjmuje rezerwacje w formie:
    • telefonicznej
    • faksu
    • formularza rezerwacji zamieszczonego na stronie internetowej
    • maila
  2. Przy dokonywaniu rezerwacji za pomocą faksu, formularza, maila - należy podać następujące informacje:
    • imię i nazwisko
    • numer telefonu
    • adres e-mail
    • datę pobytu
    • liczbę pokoi
    • liczbę osób

Procedura rezerwacji

  1. Dokonanie rezerwacji
    • pierwszy krok to złożenie rezerwacji przy pomocy jednego z wyżej wymienionych możliwych sposobów kontaktu z recepcją.
    • przyjęta przez Willę Excelsior rezerwacja jest rezerwacją wstępną.
    • złożenie rezerwacji należy traktować jako informację, że pokój jest wolny w dniu przyjęcia zgłoszenia i wstępnie do czasu przesłania zaliczki (w wysokości 30%) lub pełnej wpłaty (uprawniającej do rabatu) jest zablokowany.
    • w przypadku gdy, zaliczka nie wpłynie do ustalonego terminu, rezerwacja zostaje automatycznie anulowana.
  2. Potwierdzenie rezerwacji
    • w celu pełnej rezerwacji, należy wpłacić zaliczkę w wysokości 30% kwoty wynikającej z kalkulacji pobytu (ale nie mniej niż 100 złotych) lub pełną kwotę pobytu uprawniającą do otrzymania rabatu (oferta bezzwrotna). Po uzyskaniu informacji, iż środki pieniężne wpłynęły na konto, rezerwacja zostaje dokonana.
    • za datę dokonania przedpłaty uznaje się datę uznania rachunku bankowego (numer konta dostępny w zakładce kontakt).
    • opłata za pokój naliczana jest od daty uzgodnionej przy rezerwacji. Jeżeli gość nie przybędzie do hotelu w uzgodnionym terminie, wówczas po upływie doby hotelowej, rezerwacja zostaje anulowana.
    • w przypadku klientów zagranicznych podczas rezerwacji należy dodatkowo podać:
      • nazwę karty płatniczej
      • numer karty kredytowej
      • termin ważności karty kredytowej
      • numer CVV / CVC
    • po uzgodnieniu kwoty oraz akceptacji operacji przez Klienta, zostaje pobrana opłata z karty kredytowej.
    • ze względu na zmienne kursy walut informujemy, iż wszystkie transakcje bezgotówkowe będą wykonywane w walucie karty.
  3. Zameldowanie
    • meldowanie Gości odbywa się w godzinach 15:00 - 20:00.
    • niepojawienie się Gości do godziny 20:00 w dniu przyjazdu (bez wcześniejszego poinformowania o chęci zameldowania po tej godzinie) skutkuje anulowaniem rezerwacji.
  4. Anulacja rezerwacji
    • willa zwraca zaliczkę w całości jeżeli anulacja nastąpiła wcześniej niż 7 dni przed terminem przyjazdu.
    • willa nie zwraca wpłaconych zaliczek w przypadku anulacji w terminie krótszym niż 7 dni przed datą przyjazdu.
    • pełna wpłata uprawniająca do rabatu jest przedpłatą bezzwrotną i nie podlega zwrotowi w przypadku rezygnacji z rezerwacji w dowolnym terminie lub w przypadku anulacji.
  5. Wykonanie usługi
    • willa zastrzega sobie możliwość relokowania gości do innego pokoju w tej samej kategorii w przypadku niedostępności zarezerwowanego pokoju na całą długość pobytu gości.

Zasady pobytu w obiekcie

  • Podczas kwaterowania należy wypełnić i podpisać kartę meldunkową.
  • Przy kwaterowaniu Gość otrzymuje komplet kluczy składający się z klucza od pokoju, klucza od drzwi wejściowych do budynku oraz karty z numerem pokoju, która jednocześnie służy do włączania prądu w pokoju. W tym celu należy umieścić kartę w specjalnym gnieździe znajdującym się przy drzwiach wejściowych pokoju.
  • Prosimy nie odpinać kart od kluczy i nie zostawiać ich w gniazdach przy opuszczaniu pokoju.
  • Prosimy nie odpinać kluczy – zgubienie klucza wiązać się będzie z karą w wysokości 100 zł.
  • Ze względów bezpieczeństwa prosimy zamykać drzwi wejściowe do budynku w godzinach 22 – 7.
  • Opuszczając budynek klucze można zabrać ze sobą lub pozostawić w Recepcji, prosimy jednak aby podawać je do ręki Recepcjonisty. Podczas nieobecności Personelu w Recepcji prosimy nie zostawiać kluczy na ladzie – należy wrzucić je do specjalnego otworu w ladzie.
  • Wizyty gości dozwolone są w godzinach 6 – 22. Dłuższe odwiedziny mogą skutkować naliczeniem dodatkowej opłaty za pobyt.
  • W godzinach 22 – 6 obowiązuje cisza nocna. Zakłócanie jej może wiązać się z wezwaniem Policji, zaś w ostateczności może zaowocować eksmisją z obiektu.
  • W pokojach obowiązuje całkowity zakaz palenia. Pokoje są wyposażone w czujniki dymu, których uruchomienie skutkuje powiadomieniem Straży Pożarnej. Kosztem przyjazdu Straży do fałszywego alarmu zostanie obciążony Gość.
  • Palenie dozwolone jest na balkonach oraz przed budynkiem.
  • W przypadku palenia na balkonie prosimy nie wyrzucać niedopałków za barierkę.
  • Wszelkie usterki zauważone w pokoju należy niezwłocznie zgłosić w Recepcji. Zbyt późne zgłoszenie może skutkować obciążeniem pieniężnym za naprawę usterki.
  • Za szkody wyrządzone przez zwierzęta odpowiada Właściciel.
  • Za rzeczy wartościowe pozostawione w pokoju odpowiada Gość. Istnieje możliwość skorzystania z sejfu znajdującego się w Recepcji.
  • Dokładamy wszelkich starań aby wyposażenie pokoi było kompletne, może jednak się zdarzyć, iż w pokoju zabraknie ręcznika, papieru toaletowego bądź znajdzie się w nim przepalona żarówka. Prosimy o wyrozumiałość i zgłaszanie wszelkich braków w Recepcji – zostaną niezwłocznie uzupełnione.
  • Płatność kartą jest domyślnie dokonywana w walucie karty.
  • Zastrzegamy sobie prawo do przeniesienia Gości do innego pokoju w tej samej kategorii w przypadku niedostępności zarezerwowanego pokoju na cała długość pobytu.
  • Oprócz opłaty za nocleg Gość zobowiązany jest do uiszczenia opłaty miejscowej w wysokości 2 zł od osoby za każdą noc pobytu.
  • Na terenie obiektu znajduje się płatny parking. W przypadku zaparkowania na nim samochodu konieczne jest podanie na karcie meldunkowej numeru rejestracyjnego. Koszt parkingu wynosi 20 zł za każdą noc pobytu.
  • Temperatura w pokojach jest sterowana automatycznie – informuje o tym etykieta zawieszona na kaloryferach.
  • Kaloryfery grzeją do osiągnięcia zadanej temperatury – wtedy automatycznie się wyłączają. Prosimy zatem aby fakt nie grzania kaloryferów zgłaszać tylko w sytuacji gdy w pokoju jest odczuwalnie zimno.
  • Otworzenie okna skutkuje wyłączeniem grzejników.
  • Prosimy o niekręcenie głowicami przy kaloryferach gdyż może to skutkować ich rozregulowaniem, co grozić będzie grzywną w wysokości 100 zł.
  • W trosce o środowisko wymiana ręczników oraz pościeli odbywa się co określoną ilość dni, zaś częstsza wymiana jest dokonywana za dodatkową opłatą - chęć wymiany prosimy zgłaszać w Recepcji.
  • Bezpłatna wymiana ręczników następuje co 3 dni. Wymiana na życzenie to koszt 10 zł za komplet.
  • Bezpłatna wymiana pościeli następuje co ok. 5 dni (w zależności od długości pobytu). Wymiana na życzenie to koszt 20 zł za komplet.
  • Istnieje możliwość wykupienia pełnego wyżywienia. Posiłki serwowane są w jadalni w Willi Carlton.
  • Chęć skorzystania ze śniadania prosimy zgłaszać najpóźniej w dniu poprzedzającym jego spożycie.
  • Udając się na śniadanie należy w Recepcji podać numer swojego pokoju.
  • Chęć skorzystania z obiadu, obiadokolacji lub kolacji należy zgłaszać najpóźniej do godziny 11 w dniu posiłku.
  • Na korytarzu na każdym piętrze znajduje się zestaw kawowy, z którego można bezpłatnie korzystać.

Postanowienia końcowe

Dokonanie rezerwacji z dowolnego źródła jest jednoznaczne z akceptacją niniejszego regulaminu.
Nieznajomość Regulaminu nie zwalnia z obowiązku przestrzegania go.